Kaip nesušalti keliaujant žiemą?

Nesvarbu, ar planuoji keliauti į gamtą pasimėgauti grynu oru ar deliojiesi maršrutą pasigrožėti lankytinomis miesto vietomis, reikėtų neužmiršti, jog už lango vis dar spaudžia šaltukas ir prieš išvykstant derėtų pagalvoti, kaip nuo jo apsisaugoti norint mėgautis žiema nejaučiant diskomforto.

Štai 7 mūsų patarimai, kaip keliaujant šaltuoju metų laiku mėgautis kiekviena kelionės akimirka net ir spaudžiant šaltukui.

1. Nepamiršk sekti oro prognozių

Stebėk oro prognozes renkantis viršutinį rūbų sluoksnį, apsirenk taip, lyg būtų prognozuojama maždaug 10 laipsnių aukštesnė temperatūra, nes judėdamas pats gaminsiesi šilumą ir taip išvengsi prakaitavimo.

2. Sluoksniai padaro stebuklus

Būtina apgalvoti kokius rūbus rengsiesi ir kaip juos sluoksniuosi. Tai padės Tau išvengti peršalimo, tad štai patarimai skirtingiems drabužių sluoksniams.

Pirmasis sluoksnis: Pradėk nuo lengvo, kokybiško sintetinio audinio. Tai pašalins prakaitą nuo Tavo odos ir leis jai greitai išdžiūti.

Antrasis sluoksnis: Izoliacija. Ieškok vilnonio megztinio ar sportinių marškinėlių, pagamintų iš sintetinio audinio arba vilnos mišinio, kuris suteikia šilumą, tuo pačiu pašalindamas drėgmę.

Trečiasis sluoksnis: Apsauga nuo vėjo, lietaus ar sniego. Neperšlampama arba/ir atspari vėjui, kvėpuojanti striukė ir kelnės palaikys šilumą ir sausumą. Ieškok aprangos su užtrauktukais, kad galėtum betkada atsilaisvinti, jeigu pakitus temperatūrai ar kūno šilumai pradėsi jausti diskomfortą.

3. Investuok į kokybišką ir patogią avalynę

Pėdos yra viena svarbiausių kūno dalių, kurias privaloma išsaugoti šiltas ir sausas, norint išvengti peršalimo ar greitos kelionės pabaigos. Mūvėk porą aptakios formos batų, kurie yra izoliuoti arba bent jau atsparūs vandeniui. Taip pat visada gali pasikliauti žiemine kopinėjimo avalyne, kadangi ji yra pritaikyta šaltiesiems sezonams. Tačiau jeigu tokio tipo batų neturi, visada yra išeitis – avėti batus kartu su vilnonėmis kojinėmis.

4. Neužmiršk detalių

Šalikai, pirštinės, kepurės – šiuos daiktus visada galima nusiimti ir įsidėti į rankinę ar kuprinę nesant būtinybės juos dėvėti, tačiau bus daug nemaloniau, jeigu tuo nepasirūpinsi ir jausi galvos ar rankų dilgčiojimus šaltyje. Turėk omenyje, jog šias aprangos detales reikėtų užsidėti esant šiltoje aplinkoje, jog jie kuo ilgiau išlaikytų šilumą ir apsaugotų Tave nuo šalčio.

5. Karštas gėrimas

Kava, arbata, karštas šokoladas – kad ir koks būtų Tavo mėgstamiausias karštas gėrimas, temperatūrai pradėjus kristi, jis bus Tavo gelbėtojas.

Termoso viduje esantis gėrimas ne tik sušildys kūną iš vidaus, bet ir gertuvė padės sušilti rankoms – tik nepamiršk įsitikinti, kad viršutinė jos dalis yra sandariai uždaryta.

6. Nesustok

Šis patarimas gali atrodyti akivaizdus, tačiau vienas greičiausių būdų sušilti yra judėti toliau. Nesvarbu, ar tai būtų tempo padidinimas, ar paprasčiausi žingsniai nuo vienos kojos prie kitos stovint vietoje. Net ir nedideli judesiai padės įkaitinti kūną. Taip pat pajutus dilgčiojimą kūno galūnėse, pvz. kojų ar rankų pirštuose, stenkitės nenustoti judinti jų, jog paspartintumėte kraujo tekėjimą iki tol, kol turėsite galimybę patekti į šiltesnę aplinką.

7. Išdžiūk

Kai baigsi vaikščioti, nusirenk drėgnus ir šaltus drabužius ir persirenk į sausus, kad išvengtum peršalimo. Taip pat patariame nueiti į šiltą, tačiau ne karštą dušą (jog kūnui nebūtų šoko, patiriamo dėl staigaus temperatūrų skirtumo).

Share on facebook
Share on email
Share on linkedin
Share on print
0
    0
    Krepšelis
    Krepšelis yra tuščiasGrįžti į parduotuvę